Wust wilága

Behatárolhatatlan Blog,mindenről,mindenkiről,különösebb ok nélkül vagy okkal,jó olvasgatást.

Friss topikok

  • nix: itt sokat lehet olvasni a szériáról: www.mobygames.com/game-group/jazz-jackrabbit-series letöltése... (2008.12.29. 14:52) Jazz Jack Rabbit

Linkblog

Archívum

Kezdeni kéne

wust 2008.12.17. 14:20

Manapság ahogy látom mindenki blogol(hajj,ez van ha vmi ingyenes na),gyerek felnőtt,kisállat,nem maradhattam ki hát én sem,úgyhogy nekikezdek,aztán majd meglátjuk.


A Behatárolhatatlan Blog jelzőt azért írtam,mert sokminden dolog van a fejemben,amiről majd írok.De azért ha párszóval kellene jellemezni a témákat,akkor filmek,zenék,játékok,kis technika,vicces dolgok,gondolatok a világról.


Nem akartam egy tipikus "hű emberek,megcsináltam a blogom,dejó vagyok" bejegyzést,remélem sikerült :D Na szóval majd szorgosan gépelgetek és ki tudja,talán még tetszeni is fog,tégy egy próbát kérlek.

Címkék: blog első kezdés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://worldofwust.blog.hu/api/trackback/id/tr57828042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása