Wust wilága

Behatárolhatatlan Blog,mindenről,mindenkiről,különösebb ok nélkül vagy okkal,jó olvasgatást.

Friss topikok

  • nix: itt sokat lehet olvasni a szériáról: www.mobygames.com/game-group/jazz-jackrabbit-series letöltése... (2008.12.29. 14:52) Jazz Jack Rabbit

Linkblog

Archívum

:O

wust 2008.12.26. 17:13

Na,ez most engem is meglepett.

Nem vagyok egy animefan,az egyszer biztos,de egy unalmasabb percemben gondoltam rákeresek már,hogy mit néz a nép(mivel death note ot vagy mit emlegettek így azt),találtam is egy oldalt és megnéztem két részt és elkezdett tetszeni,meg is néztem még vagy hármat és tényleg elég jó,érdekes történet,jól néz ki,meg úgy általába elég akciódús ahhoz képest,hogy csak neveket írkál.

Szóval nem gondoltam,hogy ezt mondom,de ajánlom mindenkinek,itt a története,ha valaki esetleg olyan lenne mint én és nem ismerné :D

"A sorozat cselekménye Jagami Light, egy középiskolai diák tetteit követi nyomon, akinek birtokába kerül egy természetfeletti erővel rendelkező jegyzetfüzet, a „Halállista”, melyet a Rjúku nevű halálisten hagyott el a földi világban. A Halállista felruházza birtokosát azzal a hatalommal, hogy bárkit meggyilkolhasson akinek ismeri az arcát és a nevét leírja a füzetbe. Light a jegyzetfüzet segítségével egy olyan világot akar megteremteni és uralni, melyben nem létezik a gonosz, bármennyi emberéletbe is kerüljön az."(sponsored by wikipedia :) )

 

 

Címkék: ajánló sorozat death anime light note halállista deat jagami

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://worldofwust.blog.hu/api/trackback/id/tr50842772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása